Eg vil i dette innlegget diskutere kva eg syns om at ein i DKL studie velger å følge gratis (eller nesten gratis) prinsippet i studiet. Eller om ein heller skulle ha brukt meir profesjonelleverktøy?
I dette studiet har vi tatt i bruk program som er gratis. Vi har blant anna brukt google documents, picasa og Audacity og eg syns det er gode program. Eg tenkjer at når det gjeld barneskule og ungdomskule har desse programma mykje og tilby. Når ein bruker det i på desse trinna har desse programma ein del forskjellig ein kan gjere, og så langt har eg ikkje følt eg har mangla noko i desse programme i forhold til foreksempel photoshop eller office pakken.
Eg tenkjer at ofte er grunnen til at digital kompetanse ikkje blir tatt i bruk i skulen er pga at det er mangel på utstyr. Eg trur at mange skular har data, men at dei ikkje har råd til å utruste dei med masse programmer. Defor trur eg at gratis programma er godt nok.
Om man ser vekk i frå problemet med at ting man ikkje har råda til dyre programmer kan det godt vere at man hadde fått meir ut i frå desse programma enn dei som er gratis. Men eg trur heller då at dei programma som er gratis er ein fin start og noko ein kan bruke lenge. I ein skule kan ein fint starte med desse programma og så kan ein heller vurdere seinare om ein vil kjøpe dyre programvare om ein innkluderer det veldig i skulekvardagen og føler at det vil gi ein meirverdi om ein begynner og bruke andre programmer med fleire ressursar.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar