Tankekart kan blir brukt til å planlegge oppgåver og prosjekter, underveis når man lærer om noko og som ei oppsummering for å oppsummere kunnskapen ein sitt igjen med.
Her har eg laga eit tankekort med mindomo. Når ein skal ta i bruk eit nytt verkty er det viktig at ein tar i bruk noko som er lett å ta i bruk, det må vere tilgjengeleg for alle elevar og det må vere noko elevane klarer å ta i bruk utan for mykje arbeid. Det må vere nyttig og ta det i bruk framfor eit anna verkty. Vi ser her at ved å lage verkty digitalt har ein fleire fordeler, sjølv om der også er nokre ulempar med dette. Som lærer må ein vurdere om fordelane veier opp for ulempane utifrå kva ein skal bruke verktyet til.
______________________________________________________________
Kjelder:
- Internett 1: Leksjon om Tankeverktøy av Kjell Antvort, henta 12.05.12, https://fronter.com/hivolda/links/files.phtml/195835340$577341605$/RomArkiv/2.+Veke+4+og+13_prcent_3A+Tankeverkt_prcent_F8y/Veke+4_prcent_3A+Tenkeverkt_prcent_F8y+1/DKL102_Tenkeverkt_prcent_F8y1_v12.pdf
- Høiland, T og Wølner, T.A (2007) Fra digital ferdighet til kompetanse (1.utg.) Gyldendahl akademisk
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar